Информационно-техническое
бюро по строительству
Главная    Карта сайта

Тема: Тариф на автоперевозку кварцита

Тариф на автоперевозку кварцита — Автор: Кварцит [15.11.2007 12:53]
Здравствуйте.
Подскажите, пожалуйста, где найти исключительный тариф (поправочный коэффициент, коэффициент трудности (может и по другому называется)) на перевозку кварцита карьерными самосвалами. В каких ГОСТах, СНиПах, ДержБудНормах (ДБН), ДСТУ это описано? Нужный документ скорее всего будет еще времен СССР. Нужно правильно (с сылкой на какой-либо документ) обосновать тариф и объяснить, что износ у техники при перевозке кварцита значительно выше (на величину этого самого коэффициента) нежели при перевозке других материалов.
Re: Тариф на автоперевозку кварцита — Автор: Бирюков Виктор Анатольевич [16.11.2007 08:41]
Поясните: почему, по Вашему мнению, износ техники при перевозке кварцита значительно выше нежели при перевозке других материалов, например, гранита из карьера на переработку?
Re: Тариф на автоперевозку кварцита — Автор: Кварцит [16.11.2007 10:21]
Виктор Анатольевич, спасибо за Ваше внимание к вопросу.
На данный момент, основной вопрос - узнать значение исключительного тарифа (поправочного коэффициента, коэффициента трудности) на перевозку кварцита карьерными самосвалами. Существует ли такой параметр вообще в каких-либо нормативных документах? И чему он равен? Желательно, со ссылкой на документ. Спасибо.
Re: Тариф на автоперевозку кварцита — Автор: Бирюков В.А. [19.11.2007 09:05]
НОРМИ ВИТРАТ ПАЛИВА І МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ

Затверджено наказом Міністерства транспорту України
від 10 лютого 1998 р. N 43

3. Коефіцієнти коригування норм витрат палива

3.1. Норми витрат палива підвищуються у таких випадках:
3.1.7. Робота у важких шляхових умовах (в кар'єрах, їзда по полях, на лісових чи степових ділянках, по пересіченій місцевості тощо) - до 20%.

Приклад
6. З подорожнього листа встановлено, що автомобіль-самоскид МАЗ-503 здійснив пробіг 165 км, виконавши при цьому Z = 10 їздок з вантажем. Робота виконувалась в зимовий період при температурі -10 град. C в кар'єрі.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива для автомобіля-самоскида МАЗ-503 складає Hs = 28 л/100 км
- норма витрати палива для самоскидів на кожну їздку з вантажем складає Hz = 0,25 л
- надбавка за роботу в зимовий період K1 = 5% (за розпорядженням керівника підприємства), на роботу в кар'єрі K2 = 12% (за наказом по підприємству).
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 х Hs хSх (1 + 0,01 х KЕ) + Hz x Z = 0,01 х 28 х 165 х (1 + 0,01 х 17) + 0,25 х 10 =
= 56,6 л/100 км.



ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ НОРМИ СЕРЕДНЬОГО РЕСУРСУ ПНЕВМАТИЧНИХ ШИН КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СПЕЦІАЛЬНИХ МАШИН, ВИКОНАНИХ НА КОЛІСНИХ ШАСІ

Затверджено Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 р. N 488

Додаток 2
до пункту 4.2 Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі

ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ НОРМИ СЕРЕДНЬОГО РЕСУРСУ ПНЕВМАТИЧНИХ ШИН КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СПЕЦІАЛЬНИХ МАШИН, ВИКОНАНИХ НА КОЛІСНИХ ШАСІ, ДЛЯ ОСОБЛИВИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Є. Умови експлуатації КТЗ в технологічних процесах ВАТ "Криворізький залізорудний комбінат"

П'ята категорія умов експлуатації визначена за додатком 2 ГОСТ 21624-81. КТЗ експлуатують на під'їзних дорогах для видобутку руди в регіоні м. Кривого Рогу.
Під'їзні дороги, промислові площадки для перевалки руди на своїй поверхні містять кварцит. Кварцит складається з пилових фракцій і твердих кусків розмірами від 1 до 50 мм, що мають гострі ріжучі і колючі елементи. Кварцит проникає у канавки і шашки протектора, спричиняючи їхнє інтенсивне зношення. Дорожні транспортні засоби на промислових площадках пересувають з мінімально можливими радіусами повороту.
За особливі визнають умови експлуатації пневматичних шин КТЗ загального призначення, які застосовують на вулично-дорожній мережі загального користування і не менше 30% за величиною пробігу на території залізорудного комбінату.

Ж. Умови експлуатації КТЗ у технологічних процесах ВАТ "Північний гірничо-збагачувальний комбінат"

Категорія умов експлуатації за додатком 2 ГОСТ 21624-81 - п'ята в південній кліматичній зоні України. КТЗ експлуатують на міських, приміських, асфальтованих, тимчасових (без покриття) та під'їзних дорогах для видобутку руди в регіоні м. Кривого Рогу.
За особливі визнають умови експлуатації пневматичних шин КТЗ загального призначення, які застосовують на вулично-дорожній мережі загального користування і не менше 30% за величиною пробігу на території комбінату.

З. Умови експлуатації КТЗ у технологічних процесах ВАТ "Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат"

Категорія умов експлуатації, визначена за додатком 2 ГОСТ 21624-81 - п'ята в центральній кліматичній зоні України. КТЗ експлуатують в умовах кар'єру, у приміській зоні регіону м. Комсомольська.
За особливі визнають умови експлуатації пневматичних шин КТЗ загального призначення, які застосовують на вулично-дорожній мережі загального користування і не менше 30% за величиною пробігу на території комбінату.

И. Умови експлуатації КТЗ у технологічних процесах ВАТ "Центральний гірничо-збагачувальний комбінат"

Категорія умов експлуатації, визначена за додатком 2 ГОСТ 21624-81 - п'ята в південній кліматичній зоні України. КТЗ експлуатують на під'їзних дорогах для видобутку руди в регіоні м. Кривого Рогу.
Під'їзні дороги, промислові площадки для перевалки руди на своїй поверхні містять кварцит, який проникає у канавки і шашки протектора, спричиняючи їх інтенсивне зношення. Дорожні транспортні засоби на промислових площадках пересуваються з мінімальними радіусами повороту.
За особливі визнають умови експлуатації пневматичних шин КТЗ загального призначення, які застосовують на вулично-дорожній мережі загального користування і не менше 30% за величиною пробігу на території комбінату.


 Всего сообщений: 4. Показано: с 1 по 4
Copyright © 1999–2025
Украина, г. Харьков, пр. Науки, 58
т. (050) 401-14-39, Т./ф. (057) 717-27-32.
  • Отправить запрос